Figyelem!

A brand váltást követő türelmi idő leteltévél, kérjük gondoskodjatok, hogy minden korábban böngészőbe mentett alkalmazásunk már alfa.hu végződésű legyen!

Amennyiben PKR, Frontend, Edok, Corporate oldal elérési hibával találkozol, akkor az oldalunkon található hivatkozásokat használhatod, mentheted magadnál!

Mi az ami jobb,
mint az e-mail?

A "Partner Írjon nekünk"
felületünk, a lakossági ügyek károk intézésre.

Miért?

Mert:

    • Bárhonnan elérhető
    • Fontos! “kizárólag” lakossági  szerződésekre működik
    • Csak törzsszám és PKR jelszó szükséges a belépéshez
    • Azonosítottak az üzenetek
    • Automata visszaigazoló e-mailt kap egy-egy ügymenetről
    • Az ügyintézést követően kapott visszaigazoló e-mail tárgymezőben szerepel a szerződésszám
    • Visszakereshetők, párosíthatók az igények és a válaszok
    • A tematikus csoport/típus jelölések segítik a gyors célba jutást
    • Bármilyen dokumentum csatolható
    • Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése nyomtatás nélkül lehetséges – ügyfélkapun történő hitelesítéssel*
    • Hitelesített dokumentum csatolása után már nincs szükség az eredeti, kézzel aláírt példány postázására
    • Normál ügymenetben 3 napon belül választ kapsz

Adatkezelési tájékoztatónkat itt olvashatod

*Az AVDH-s hitelesítést szigorúan csak meglévő szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés során fogadhatjuk el. Sem szerződés megkötésekor, sem szerződés megszüntetésekor nem használható.

Kapcsolódó dokumentum:

További információkról és a részletekről olvashatsz a csatolt anyagban