Kérjük, hogy a felmondások beküldéséhez a webszerviz szolgáltatásunkat szíveskedjetek használni. Ez megfelelő és elegendő, ezért kérjük, hogy webszerviz küldés esetén e-mailen, faxon, papíron ne küldjétek be a felmondást.
Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
9401 Sopron, Pf.22
Szerződő által aláírt formában leadható a Központi Ügyfélszolgálati Irodában, ÖHÜ-ben, ALFA Ügynökségeken, Értékesítési pontokon (KÉP) (Megbízás esetén az alkusz aláírása is elegendő.)
„Belső kimenő levél” indításával, a szerződő által kézírással aláírt szabályos felmondás szkennelt formában történő csatolásával.
Figyelem! Csupán a PKR-ben leírt és szabályos felmondást csatolásként nem tartalmazó felmondás nem fogadható el!
A „Belső kimenő levél” indításakor a
Figyelem! Csupán e-mailben leírt és szabályos felmondást csatolásként nem tartalmazó e-mailes felmondás továbbra sem fogadható el!
Ha a felmondást alkuszi partnerünk vette át, illetve továbbítja a biztosító részére!
A GFB felmondáshoz használható formanyomtatvány letölthető az alábbi link segítségével:
A Web Service szolgáltatás alkuszi partnereink részére kialakított szolgáltatás, melynek keretében partnereink elektronikus formában adják át a biztosító részére szerződő/üzembentartó ügyfelünk által kezdeményezett felmondást.
A kialakított szolgáltatás eléréséhez partnereink előzetesen jogosultságot kapnak.
Mindegyik paraméter megadása kötelező.
A megadott adatok alapján a rendszer ellenőrzést végez.
A Web Service-en átadott elektronikus felmondásokhoz tartozó papíralapú dokumentációt csak szükség esetén kérjük be az alkusztól.
Értékesítési partnerek esetében:
Megbzott biztosításközvetítői partnereink minden főkódra a BROKERI_HETI_ALLEGY_0000900000_20170000.xls listában ellenőrizhetik a törölt szerződéseket. A lista a PKR-n kívüli statisztikák Listák/Egyeztető listák/Állományegyeztető listák mappában kerül terítésre minden héten.
.