Figyelem!

A brand váltást követő türelmi idő leteltévél, kérjük gondoskodjatok, hogy minden korábban böngészőbe mentett alkalmazásunk már alfa.hu végződésű legyen!

Amennyiben PKR, Frontend, Edok, Corporate oldal elérési hibával találkozol, akkor az oldalunkon található hivatkozásokat használhatod, mentheted magadnál!

Aegonból ALFA leszünk: adminisztrációs és technikai információk

 

Örömmel tájékoztatunk, hogy hamarosan névváltásra és ezzel együtt teljes arculati váltásra készülünk.

Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. 2023. augusztus 1-jétől Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.. – Alfa Vienna Insurance Group Zrt. – cégnéven folytatja a tevékenységét.

A névváltás nem jelent változást vállalatunk működésében, termékeinkben, kötelezettségeinkben, valamint ügyfeleink felé való elköteleződésünkben.

Aktuális tájékoztatónkban azokat az információkat foglaljuk össze számodra, melyek a mindennapi értékesítésben és az adminisztráció területén lehet számodra hasznos.

Nyomtatványrendelés

A már megismert rendelési folyamatunk változatlan marad. Ami változik, az a rendelhető nyomtatványok megnevezése. A közvetítői jogállástól függően itt érhető el számodra a megfelelő form:

  •  függő és többes partnerek számára ITT és levelünkhöz mellékelten
  • független, alkusz partnerek számára ITT és levelünkhöz mellékelten

Kérjük, felelősen szíveskedj rendelni, lehetőség szerint csak annyit és abból, amit fel is fogtok használni. Lehetőség van irodaszintű rendelésre és kiszállításra, élj a lehetőséggel.

A papíralapú kék-sárga baleseti bejelentő helyett figyelmedbe ajánljuk a MABISZ E-kárbejelentő applikációját.

Tájékoztatunk, hogy szigorú számadási nyomtatványaink többségét az elmúlt években fokozatosan kivezettük az értékesítésből, így például az un. alkuszi csekklapokat is, ezért ez már nem lesz rendelhető.

Amennyiben Aegonos nyomtatvány maradna nálatok 2023. augusztus 1-jét követően, akkor kérjük, hogy azt saját hatáskörben semmisítsd meg, amennyiben jelentősebb mennyiség maradt nálatok, akkor igény esetén lehetőség van azok számunkra történő visszaküldésére is.

Az erre vonatkozó igényedet kérjük jelezd felénk emailben alkusziigazgatosag@alfa.hu .

Az Aegon nevére előrenyomtatott postai boríték névváltásunk után már nem használható.

Díjazás-elszámolási bizonylatok kiállítása

A 2023. augusztus 01. napjától kiállításra kerülő számlákon a vevő neve rovatában már kérjük biztosítónk hivatalos új nevének feltüntetését, kizárólag ezeket:

·        név: Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. 

vagy

·        rövidített név: Alfa Vienna Insurance Group Zrt.

Ettől az időponttól számlázási adataink:

Név: Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.

Cím: 1091 Budapest, Üllői út 1.

Csoportazonosító adószám: 17781293-5-44

Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a számláról történő online számlaadatszolgáltatás során is biztosítónk fentebbi pontos nevét kérjük megadni, a számlázó vagy a NAV rendszere által a csoportazonosító számra felajánlott elnevezést eltérés esetén társaságunk hivatalos elnevezésére kérjük javítani.

Díjfizetésről szóló tájékoztató

A részleteket mellékelt tájékoztatónkban olvashatod, amiből – többek között – az is kiderül, hogy még az Aegon nevére kiállított postai sárga csekken feladott díjakat meg fogjuk kapni.

Elérhetőségeink

Alkuszi honlapunk, biztosítási alkalmazásaink és a kapcsolattartásban használható elérhetőségeinket a csatolt tájékoztatóban találod meg.

A változásokról kérjük tájékoztasd munkatársaidat.

Köszönjük az Aegonos együttműködést és sok szeretettel várunk az Alfa világába!

Üdvözlettel,

Alkuszi és Banki Igazgatóság

Kapcsolódó dokumentumok