Az Alkuszi és Banki Igazgatóság(ABI) minden munkatársa 2025. október 16-án csütörtökön, 2025.10.17-én pénteken egész napos programon vesz részt, így nem lesznek elérhetőek. Következő munkanap 2025.10.20-én normál üzletmenetben várjuk hívásaitokat és leveleiteket.

Telefonos ügyfélszolgálataink (Központi CC: 06-1-477-4800; Alkuszi Lakossági CC: 06-1-477-4809; Alkuszi Vagyon CC: 06-1-477-4808) 2025. október 18-án nem fogad hívásokat. Elérhetőségünk a következő munkanapon zavartalanul működik.

Fontos tudnivalók és segítség a viharkárt szenvedett ügyfeleinknek

Az elmúlt napok rendkívüli időjárása miatt országszerte már közel 11 ezer kárbejelentés érkezett hozzánk. Sokakat érint a helyzet, főként Budapesten, Gyálon, Vecsésen, Szegeden, Hódmezővásárhelyen, Debrecenben és Hajdúszoboszlón.

 Kollégáink hétköznap és hétvégén is mindent megtesznek azért, hogy minden bejelentett kárt a lehető leghamarabb feldolgozzanak. A sok bejelentés miatt előfordulhat, hogy a szokásosnál hosszabb ideig tart a várakozás, ezért kérjük türelmét és megértését. Mindenkivel kapcsolatba lépünk, senkit sem hagyunk magára.

Mire figyeljen, amíg a szakértő megérkezik?

  • Készítsen fotókat a károkról.
  • Ne kezdjen bontásba vagy javításba, ha az balesetveszélyes lehet.
  • A szükséges helyreállítást csak az indokolt mértékig végezze el.
  • A sérült tárgyakat őrizze meg a kárszemléig, hogy szakértőnk pontos képet kapjon a kárról.

Hogyan segítünk, hogy minden gördülékenyen menjen?

  • Ha kár érte otthonát vagy autóját, indítsa el a kárbejelentést online felületeinken: használja az AlfaGo alkalmazást, vagy látogasson el az ugyfelszolgalat.alfa.hu oldalra.
  • Szeretné, hogy gyorsabban haladjon a kárrendezés? Nézze meg hasznos tippjeinket, hogyan ellenőrizheti és teheti gördülékenyebbé a folyamatot:
  • https://www.alfa.hu/landing/karrendezes-gyorsabban.html