Ezúton tájékoztatunk, hogy 2024. november 6-ától változtak a szolgáltatási igényekhez benyújtandó dokumentumokra vonatkozó szabályok élet-, baleset- és betegségbiztosítási igények esetén.
Célunk, hogy ügyfeleink számára egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a szolgáltatási igények bejelentésének folyamatát.
Fontos tudnivalók a szolgáltatási igények bejelentésével kapcsolatban:
Igénybejelentő dokumentum kitöltése és csatolása
A szolgáltatási igények fogadása minden esetben az Igénybejelentő dokumentum csatolásával történik.
Kérjük ügyelj arra, hogy az Igénybejelentő „Biztosító tölti ki!” részénél nyilatkozz az alkuszi mivoltról, valamint a dokumentumok átvételének dátumát is rögzítsd a bejelentőn.
Az igénybejelentés dátuma kiemelt jelentőségű a kárrendezés szempontjából, és a szabályzatokban meghatározott esetekben a szolgáltatási összeg nagyságát is meghatározza, ezért különösen fontos a pontos kitöltés!
Orvosi dokumentumok hitelesítése
Az orvosi ellátás dokumentumai ügyfélkapus azonosítást követően elérhetőek az EESZT Lakossági portálon. Kérjük, ügyelj arra, hogy az így letöltött dokumentumok önmagukban nem tartalmazzák az egészségügyi intézmény vagy a kezelőorvos hitelesítését. Ezeket a dokumentumokat csak ügyfélkapus hitelesítéssel vagy a kezelőorvos bélyegzőjével és aláírásával ellátva tudjuk elfogadni.
Azok az ügyfelek, akik rendelkeznek Ügyfélkapu regisztrációval, hitelesíthetik orvosi dokumentumaikat és nyilatkozataikat; ennek részletes leírása honlapunkon érhető el.
Új igénybejelentőink elérhetők itt is, adatkezelési tájékoztatónkat pedig itt olvashatod.
Értesítések