Az elmúlt évek online folyamatfejlesztéseinek eredményeként, illetve ügyfeleink gyorsabb és pontosabb kiszolgálása érdekében elérkezettnek látjuk az időt, hogy a lakaskar@alfa.hu publikus email címünket – 2024. július 31-vel – kivezessük.
Tudjuk, hogy sok partnerünk és ügyfelünk számára ma is az email az elsődleges és legegyszerűbb online kommunikációs csatorna, azonban ahhoz, hogy kiszolgálásuk a lehető leghatékonyabb módon történhessen meg a jövőben, az eddigieknél strukturáltabb formában lesz lehetőség a dokumentum pótlások, felülvizsgálati kérelmek, tájékoztatás kérések eljuttatására a lakás kárrendezés részére.
2024. augusztus 1-től ügyfeleink és partnerink számára az alábbi elektronikus kommunikációs lehetőségek állnak rendelkezésre a kárrendezési folyamatokban:
Fontos kiemelni, hogy online ügyfélszolgálat regisztráció esetén a fenti funkciók gyorsan és kényelmesen elérhetőek az Alfa ügyfélfiók + az Alfa GO telefonos applikációból, de mindegyik esetben van mód a regisztráció nélküli használatra is!
Partnereink számára az online partneri felületről (PKR accounttal használható) a Partner Írjon nekünk, illetve az online kárbejelentőink funkcionalitása szintén elérhető.
Update!
A jövőben, a lakaskar@ címre küldött levélről az alábbi figyelmeztető üzenet megy ki!!
Tisztelt Ügyfelünk! |
Tájékoztatjuk, hogy a lakaskar@alfa.hu, okk-lakaskar@alfa.hu és okkszov@alfa.hu e-mail címeink megszűntek, az ide küldött levelét már nem tudjuk fogadni. Kérjük, hogy igényét a jövőben az alábbi online felületeinken juttassa el hozzánk: kárbejelentés: alfa.hu/karbejelentes már bejelentett kárral kapcsolatos intézkedés, hiánypótlás: alfa.hu/karstatusz egyéb, szerződéssel kapcsolatos ügyintézés: alfa.hu/irjonnekunk Partnereink számára elérhető felület: https://ugyfelszolgalat.alfa.hu/login-partner. |
Üdvözlettel, Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. |