Az Alkuszi és Banki Igazgatóság(ABI) minden munkatársa 2025. október 16-án csütörtökön, 2025.10.17-én pénteken egész napos programon vesz részt, így nem lesznek elérhetőek. Következő munkanap 2025.10.20-én normál üzletmenetben várjuk hívásaitokat és leveleiteket.

Telefonos ügyfélszolgálataink (Központi CC: 06-1-477-4800; Alkuszi Lakossági CC: 06-1-477-4809; Alkuszi Vagyon CC: 06-1-477-4808) 2025. október 18-án nem fogad hívásokat. Elérhetőségünk a következő munkanapon zavartalanul működik.

Tájékoztatás az alkuszi hibabejelentések feldolgozásáról

Tájékoztatunk benneteket, hogy 2025. október 1-től az alkalmazásokkal kapcsolatos hibákat és egyéb IT jellegű problémákat csak az alkuszi hibabejelentő form felületén tudjátok bejelenteni. A jövőben kizárólag az itt beküldött bejelentéseket fogjuk vizsgálni.

A folyamat központosításának célja, hogy gyorsabb, egységesebb és átláthatóbb ügyintézést biztosítsunk számotokra. Az új megoldás révén a feldolgozás strukturáltabb, a kommunikáció egyszerűbb lesz. Mindez hozzájárul ahhoz, hogy a kiszolgálás szakszerűbbé és hatékonyabbá váljon.

A form az alábbi linken érhető el: Alkuszi IT hibabejelentő felület

Együttműködéseteket köszönjük!