Az Alkuszi és Banki Igazgatóság(ABI) minden munkatársa 2025. október 16-án csütörtökön, 2025.10.17-én pénteken egész napos programon vesz részt, így nem lesznek elérhetőek. Következő munkanap 2025.10.20-én normál üzletmenetben várjuk hívásaitokat és leveleiteket.

Telefonos ügyfélszolgálataink (Központi CC: 06-1-477-4800; Alkuszi Lakossági CC: 06-1-477-4809; Alkuszi Vagyon CC: 06-1-477-4808) 2025. október 18-án nem fogad hívásokat. Elérhetőségünk a következő munkanapon zavartalanul működik.

Slide Background
zen_og
Build & Design
relax_og
Build & Design

Új fejlesztés: csekkek egy küldeményben- KGFB díjfizetési tudnivalók
Új fejlesztés: csekkek egy küldeményben- KGFB díjfizetési tudnivalók
2025.10.13.
Új fejlesztés: csekkek egy küldeményben- KGFB díjfizetési tudnivalók Új fejlesztés: csekkek egy küldeményben- KGFB díjfizetési tudnivalók | 2025.10.13. Tájékoztatunk Benneteket a KGFB szerződések díjfizetését érintő új folyamatunkról, mely 2025. október 7-ével lépett hatályba. A lenti összefoglalóban hasznos információkat találtok ezzel kapcsolatban. A megújult folyamat két új eleme a jövőben: díjfizetési gyakoriságtól függetlenül egyetlen küldeményben juttatjuk el ügyfeleinknek […]

FBAMSZ Biztosításszakmai Nagydíj 2025
FBAMSZ Biztosításszakmai Nagydíj 2025
2025.10.09.
Kedves Partnerek! Örömmel osztjuk meg veletek, hogy vállalatunk 1. helyezést ért el a Lakossági vagyonbiztosítás kategóriában, valamint 3. helyezést az Utasbiztosítás és asszisztencia kategóriában a 2025-ös FBAMSZ Biztosításszakmai Nagydíjon Az FBAMSZ Biztosításszakmai Nagydíj a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) szakmai elismerése, amelyet minden évben a független alkuszok szavazatai által ítélnek oda a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó […]

Tájékoztatás az alkuszi hibabejelentések feldolgozásáról
Tájékoztatás az alkuszi hibabejelentések feldolgozásáról
2025.10.01.
Tájékoztatás az alkuszi hibabejelentések feldolgozásáról Tájékoztatás az alkuszi hibabejelentések feldolgozásáról | 2025.10.01. Tájékoztatunk benneteket, hogy 2025. október 1-től az alkalmazásokkal kapcsolatos hibákat és egyéb IT jellegű problémákat csak az alkuszi hibabejelentő form felületén tudjátok bejelenteni. A jövőben kizárólag az itt beküldött bejelentéseket fogjuk vizsgálni. A folyamat központosításának célja, hogy gyorsabb, egységesebb és átláthatóbb ügyintézést biztosítsunk számotokra. […]

Változik élet-, és nyugdíjbiztosítási termékek minimáldíja
Változik élet-, és nyugdíjbiztosítási termékek minimáldíja
2025.10.01.
Változik az élet-, és nyugdíjbiztosítási termékek minimáldíja Változó minimáldíjak | 2025.10.01 Az október 1-jei ajánlatfelvételtől kezdődően kiterjesztjük a lejáró életbiztosításokból létrejövő új életbiztosítási szerződésekre járó kedvezményt.   A hat hónapos várakozási időtől való eltekintés, ami mostanáig csak az életbiztosítási kockázatra vonatkozott, a jövőben érvényes lesz az egészségbiztosítási kiegészítő biztosításokra is. Célunk annak a támogatása, hogy meglévő ügyfeleink […]

Tájékoztatás FrontEnd verzióváltásról_2025 szeptember
Tájékoztatás FrontEnd verzióváltásról_2025 szeptember
2025.09.30.
Tájékoztatás FrontEnd verzióváltásról_2025 szeptember Tájékoztatás FrontEnd verzióváltásról | 2025.09.30 Tájékoztatunk benneteket, hogy 2025.09.30-án verziófrissítés során élesítésre kerültek a FrontEnd alkalmazáson belül  hasznos fejlesztési javaslatok. A fejlesztés az alábbiakat érinti: FrontEnd rendszeren belüli ajánlat felvételkori ellenőrzések kerültek finomhangolásra. Élet termékek diffenciált pool charge beállításának lehetősége Lejáró megtakarítási élet- és nyugdíjbiztosítási szerződések minimumdíj alatti átkötése új Multitrend szerződésbe TKM tábla cseréje 0% minimális kockázati […]

Alfa Partner Portál (Alfa PP) bevezetéséről, működéshez szükséges Audit User létrehozása
Alfa Partner Portál (Alfa PP) bevezetéséről, működéshez szükséges Audit User létrehozása
2025.09.10.
  Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy 2025. őszétől Társaságunk lecseréli a jelenleg használt WebPKR partnerkiszolgáló alkalmazást. Az új, korszerű online rendszerünk Alfa Partner Portál (Alfa PP) néven kerül bevezetésre. Az új portál bevezetésének a magasszintű partnerkiszolgáláson túli egyik fontos eleme a jogszabályi változásoknak megfelelő Audit User nyilvántartás kialakítása. A pénzügyi intézmények, a biztosítók és a viszontbiztosítók, továbbá […]

Korábbi, már archívált híreket itt olvashatod el >>