Tájékoztatásul!

2025.09.16-án 19:00-21:30 között frissítés kerül ki a WebPKR rendszerbe, emiatt az alkalamazás elérése szünetelni fog.

2025.09.20-án adatbázis költöztetések miatt rendszereink (Frontend, Frontend WS, PKR, Utas WS, Assistravel, Vagyonportál - NLP) szakaszosan lesznek elérhetők, így technikai szünnapot hirdetünk!

Alfa Partner Portál (Alfa PP) bevezetéséről, működéshez szükséges Audit User létrehozása

 

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy 2025. őszétől Társaságunk lecseréli a jelenleg használt WebPKR partnerkiszolgáló alkalmazást.

Az új, korszerű online rendszerünk Alfa Partner Portál (Alfa PP) néven kerül bevezetésre.

Az új portál bevezetésének a magasszintű partnerkiszolgáláson túli egyik fontos eleme a jogszabályi változásoknak megfelelő Audit User nyilvántartás kialakítása. A pénzügyi intézmények, a biztosítók és a viszontbiztosítók, továbbá a befektetési vállalkozások és az árutőzsdei szolgáltatók informatikai rendszerének védelméről szóló 42/2015. (III. 12.) Korm. rendelet 3. § (2) bekezdése; a 4. § (2) bekezdés a); az 5/A. § (3) bekezdés ca); az 5/B. § (1) bekezdés t) pontjaiban foglalt jogi kötelezettség teljesítése. Továbbá az informatikai rendszer védelméről szóló Magyar Nemzeti Bank 1/2025. (I.13.) számú ajánlásszámú ajánlásában foglalt előírások betartása.

Ennek keretében minden partner vagy partnercég esetében szükséges -ALFA partnerkódonként- egy kijelölt természetes személy rögzítése, aki az incidensek vagy más, a rendszert érintő kiemelt események kapcsán elsődleges kapcsolattartóként elérhető.

Kiemelten fontos, hogy az új portál használatához minden partnerhez naprakész e-mail cím és telefonszám kerüljön rögzítésre.

A mobiltelefonszám különösen szükséges a rendszerbiztonság érdekében, mivel a jelszócsere (60 naponta), valamint az elfelejtett jelszó igénylése esetén az érintett felhasználó azonnali SMS-értesítést kap a gyors és biztonságos bejelentkezés érdekében.

Teendők:

Kérjük, keresd fel az alábbi linket, az ott található form segítségével rögzítsd az adataidat a megadott határidőig.

Határidő: 2025.09.30

https://adategyeztetes.alfa.hu

A feltöltés, belépéssel kapcsolatos kitöltési segédletet itt éred el:

Alkuszi és Banki Igazgatósági partnerek adategyeztetése

Amennyiben kérdésed van, kérjük írja az  AlkuszIT@alfa.hu címünkre, vagy keresd területi kapcsolattartó munkatársunkat.

Annak érdekében, hogy az új Alfa Partner Portál bevezetése zökkenőmentes legyen, a fenti adategyeztetést a fenti határidőig elvégezni szíveskedjetek. Az Alfa Partner Portál a jövőben modern, hatékony és biztonságos munkavégzést tesz lehetővé partnereink számára.

A bevezetés részleteiről és a szükséges teendőkről a következő hetekben további tájékoztatást küldünk.

Audit user adategyeztetéshez kapcsolódó adatkezelési tájékoztatónkat itt olvashatod.

Köszönjük együttműködésed!

Belépéshez példa:

  • Felhasználónév: Alfa dolgozói törzsszám 6 karakter pl. 9xxxxx
  • A bejelentkezésnél a jelszó minden partner esetében a partner törzsszámhoz tartozó Alfa Frontend 4 karakteres jelszó  + egy fix előtag Audit2025@ beírásával együtt.

például: QWE1 akkor a beírandó jelszó Audit2025@QWE1